Lilypie Kids Birthday tickers

donderdag 25 januari 2007

Dora is Hot...

Tenminste bij ons thuis wel....
Als de televisie aangaat, dan wil Naomi het liefst de DVD van Dora te Explorer zien.
Dit bracht mij op het idee om een diaraam album te maken met plaatjes van Dora. Tijdens het zoeken naar plaatjes van Dora, kwam ik op een site waar ze leuke family bags hadden die je kon uitprinten.

www.familyshoppingbag.com/free_party_printables.htm

En ook toevallig van Dora. Met het bewerkingsprogramma ScrapbookMax! een ander plaatje erin gedaan en de bag met diaraam is een groot succes.
De bags kan je natuurlijk ook gebruiken om als party-bag te gebruiken bij kinderfeestjes. Leuk om mee te geven...

1 opmerking:

saffiertje zei

Selma, die zijn echt tegek geworden! Leuk je Blog. Ik zal zeker je toevoegen aan mijn favorieten op mijn blog. Eindelijk een blog van iemand die ik ook echt ken!!!!!

Suc 6 met je blog en scrappen....

Liefs miranda