Lilypie Kids Birthday tickers

dinsdag 29 januari 2008

Deck of Me # 5...

De opdracht voor de Deck of Me Challenge week 5 :
A Special Moment...

De foto is genomen op 8 mei 2004 in het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam, waar Naomi op 6 mei 2004 is geboren. Na 3 dagen kon ik "buidelen" met mijn eigen dochtertje. Dit was voor mij een heel speciaal moment...Om eindelijk contact te hebben met je pasgeboren dochtertje.
Voor deze deck of me heb ik gebruik gemaakt van de Digi Kit van Ronna Penner 'Express Yourself' op ShabbyPrincess.


3 opmerkingen:

butterfly zei

Oh ja dat was zeker een special moment om nooit te vergeten. Ik denk ook een kostbaar moment. Geweldig te zien wat een vrolijke kleuter ze al aan het worden is en dat alles zo goed gaat.
groetjes, Marja

saffiertje zei

Wow Selma, hij is echt prachtig gelukt!heerlijk moment om je kind tegen je aan te hebben...Wat vliegt de tijd toch! Worden die meiden van ons al weer 4 dit jaar!

Daarom ben ik dit jaar nu ze zoveel leuke uitspraken hebben, maar begonnen met me at 3.
gewoon een schrift met alles wat ze uitspookt en doet.

kost niet heel veel tijd hoor!

groetjes Miranda

Nicole zei

Mooi! Dit is vast één van de mooiste momenten in je leven!