Lilypie Kids Birthday tickers

dinsdag 24 juni 2008

I'm still here...

Het is de laatste tijd een beetje stil op mijn blog, maar dat komt doordat ik problemen heb met het internet! De ene keer doet 'ie het wel en de andere keer weer niet.
Daarbij komt ook dat ik sinds vorige week weer ben begonnen met werken in een tandartsenpraktijk.
Na 4 jaar "thuis" zitten, werk ik nu op de maandag en dinsdag. Het is wel weer even wennen en ik moet nog even mijn ritme zien te vinden....
Het scrappen staat nu dan ook op een laag pitje.
Zodra mijn internet weer gewoon werkt zal ik jullie mijn opdrachten van de Deck of Me laten zien en mijn sketch van de Sktech Challenge van Ria's blog (welke ik niet heb gewonnen!).
Tot snel....

1 opmerking:

Nicole zei

Ik kan me voorstellen dat dat weer even wennen is als je opeens weer aan het werk gaat!

Bevalt het?

Succes in ieder geval!