Lilypie Kids Birthday tickers

zondag 21 december 2008

Prinses...

Ondanks de drukke dagen voor de feestdagen, heb ik vandaag toch even mijn zinnen kunnen verzetten door heerlijk te scrappen. Heb een heleboel ideeën, maar niet echt zin om maar iets te doen. Over een paar dagen (31-12) is het een jaar geleden dat mijn oma is overleden. Door de feestdagen lijkt het wel of ik het er nu moeilijker mee heb dan vorig jaar. Desondanks kon ik door deze scrap even terug naar het moment dat ik de foto's maakte van Naomi als prinses. Het lieft loopt ze de hele dag in haar prinsessenjurk. Ze danst erin en zingt dan uit volle borst haar zelfverzonnen liedjes. Ze is echt onze prinses...




1 opmerking:

Romy zei

Ik kan me voorstellen hoe moeilijk de kerstdagen en oud en nieuw zijn, als je een dierbaar familielid hebt verloren. Probeer er het beste van te maken, en zoveel te genieten als je kunt. Met een kaarsje aangestoken voor oma erbij:)

Je scrap is weer prachtig geworden. Roze is mijn favoriete kleur, dus deze scrap is helemaal geweldig. Leuke foto's zijn het trouwens; Naomi staat er echt op als een prinses.