Lilypie Kids Birthday tickers

zaterdag 14 februari 2009

Happy Valentine...

Vandaag is het Valentijnsdag...
Dé dag van de ♥♥♥ liefde ♥♥♥
Gisteren toen ik uit mijn werk kwam, stonden er twee mooie boeketten op de aanrecht. Eén voor mij en één voor Naomi van manlief gekregen. Vandaag zouden wij naar Vlissingen gaan, want mijn schoonzus is vandaag jarig. Helaas kon dit niet doorgaan, want Naomi is al drie dagen ziek. Flinke koorts, hoofdpijn en heel erg hangerig. Gelukkig gaat het nu alweer een beetje beter met haar.

Op deze valentijnsdag wil ik jullie de volgende LO laten zien. Ik heb hem al een paar weken geleden gemaakt, maar nog niet gepost. Normaal ben ik van de zachte kleurtjes, maar vond deze foto wel toepasselijk met een zwarte achtergrond met grijs en fel roze tinten. Ben beste wel tevreden over het resultaat....


3 opmerkingen:

Romy zei

Wat lief van je man zeg! En een eigen bosje bloemen zal Naomi vast superleuk vinden.

Je lay-out is inderdaad prachtig! Wat een leuke kleurencombinatie. En die bloemetjes vind ik ook heel mooi staan.

Groetjes Romy

P.S. Heel veel beterschap voor Naomi!

sam zei

super mooie lo! mooi zo met die kleuren, groetjes sam

~Nancy~ zei

Wat ontzettend lief zeg die bloemen voor jullie allebei! Jammer dat jullie kleine meid ziek was! Hoop dat ze zich snel weer beter zal voelen. Je layoutje is weer toppie!!