Lilypie Kids Birthday tickers

donderdag 28 oktober 2010

Knutselwerk...

De Halloween voorbereidingen zijn in volle gang en morgen de laatste dingen doen. Zoals de lampionnen in elkaar zetten en de spullen bij elkaar zoeken. Hopelijk houden we het zaterdag droog! Onze straat is er al helemaal klaar voor. En zo ziet onze voorkant eruit...


Toch is het niet alleen Halloween wat ik de afgelopen weken gemaakt heb. Zo had ik met mijn vriendin Saffiertje afgesproken dat ik met haar PIF mee zou doen, maar helaas had zij niet genoeg aanmeldigen. Ik wist dat haar vader afgelopen zaterdag zijn verjaardag vierde, dus ik ben er samen met Naomi, als verassing naar toe gegaan om haar alsnog haar PIF cadeautje te geven. Van haar kreeg ik een ketting met daaraan zelfgemaakte koekjes van Fimo klei. Zal hem van de week even op de foto zetten. Voor haar maakte ik deze kalender...


Naomi en haar dochters konden het gelijk weer goed met elkaar vinden. Toch wel jammer dat we zo ver bij elkaar uit de buurt wonen :(



3 opmerkingen:

butterfly zei

Het was erg gezellig en leuk dat jullie al zo lang vriendinnen zijn en de kids het ook leuk met elkaar kunnen vinden. Je LO is SUPER.groetjes, Marja

nora zei

Ziet er allemaal mooi uit Selma!!Groetjes Nora

saffiertje zei

ik heb echt genotten van onze ontmoeting de kalender staat op de piano klaar voor gebruik in het nieuwe jaar!!!! De lo is helemaal super....
Bedankt nogmaals gr Miranda