Lilypie Kids Birthday tickers

woensdag 5 december 2007

Druk...druk...

Het zal de tijd van het jaar wel zijn! Iedereen is druk! Ook ik. Ik ben jullie heus niet vergeten hoor en ik kijk als het even kan naar jullie blog. De Sinterklaas heeft weer flink zijn best gedaan dit jaar. Vorige week kwam de Goed Heiligman bij mijn oma in het verzorgingshuis. Afgelopen zondag hebben we het feest gevierd met mijn schoonouders, schoonzus en zwager, de ouders van mijn zwager en de broer met gezin van mijn zwager.
Drukke bedoeling...maar wel reuze gezellig en een hoop papier. Vandaag kwam de Sint en zijn gevolg op de peuterspeelzaal.
En vanavond viert alleen Naomi de Sint bij mijn ouders. Geeft mij even de gelegenheid om achter de computer te kruipen.
Sinds een week is mijn externe harde schijf "raar" aan het doen, dus ieder vrij moment ben ik aan het proberen om de foto's van Naomi in veiligheid te brengen. Vandaar druk...druk...
Ik hoop binnenkort wat van m'n werk te kunnen tonen. Zie jullie weer snel....


1 opmerking:

butterfly zei

Fijn dat je weer even in de lucht bent. Kijk je ook nog eens bij je oude buurvrouw? groetjes