Lilypie Kids Birthday tickers

zaterdag 15 december 2007

Friends...

We kennen elkaar al 30 jaar. Als buurmeisjes woonden we in hetzelfde flat. Ze is 9 maanden ouder als ik. Toen ze ging verhuizen, bleven de ouders contact houden. We zagen elkaar dus nog regelmatig. Maar ja...we werden ouder en er kwamen vriendjes. Zij ging verhuizen naar Emmen. Het contact werd minder. Via haar ouders bleef ik wel op de hoogte. Zij was in verwachting van haar tweede kindje toen ook ik in verwachting was. Ongeveer dezelfde periode waren we uitgerekend. Alleen mijn dochter kwam 10 weken eerder dan gepland. Sindsdien hebben we weer contact met elkaar, alleen dan via het digitale netwerk. We hebben allebei een eigen blog en daarop laten we onze gezamelijke hobby zien:scrappen. Onze ouders spreken elkaar nog regelmatig. Ik heb het over mijn vriednin Saffiertje en ik denk dat ik wel kan zeggen dat zij een vriendin voor het leven is....

2 opmerkingen:

butterfly zei

De rechterfoto is inderdaad Saffiertje/ Miranda, maar de linker is ws een ander vriendinnetje.Leuk hoor zo'n vriendschap. Ik geniet van de vriendschap met je ouders, al is het vaak alleen op verjaardagen of telefonisch. Gefeliciteerd trouwens met je moeder, die weer een jaartje ouder is geworden.

xox Butterfly

saffiertje zei

Geweldig die lo Selma! Heerlijk dat je door nieuwe technieken die leuke oude foto's op je eigen wijze kan verwerken nietwaar????