Lilypie Kids Birthday tickers

vrijdag 31 oktober 2008

Halloween Party...

Een paar maanden geleden werd mij gevraagd of ik zorg wilde dragen om een feestje te organiseren voor Halloween in het teken van Opzoomeren in de straat. Nou dat leek me wel een leuke uitdaging. Al snel had ik mijn voorbereidingen uitgewerkt. Toen we vanmiddag thuis kwamen van onze vakantie, zijn we gelijk aan de slag gegaan om de straat te versieren. Even na zes uur kwam de hele straat naar buiten en hebben de kinderen spelletjes gedaan...o.a. spookje prik, grabbelton (met spinnen), mummies maken, vleermuis happen en pompoenkegelen. Daarna zijn we met de lampionnen door de wijk gelopen en daarna langs de buren voor het wel bekende "trick or treat". Al met al een zeer geslaagde avond...


2 opmerkingen:

Romy zei

Dat klinkt erg leuk. Jammer genoeg vieren ze bij ons geen Halloween; ik vind het zelf een erg leuk feest. En Naomi ziet er erg leuk uit op de foto. Je hebt vast weer veel Halloweenfoto's om te scrappen;)

butterfly zei

Zo te zien ben je weer lekker crea bezig geweest. Bedankt voor de foto's, groetjes,
Marja