Lilypie Kids Birthday tickers

maandag 4 januari 2010

Eerste bericht van 2010...

Allereerst wil ik jullie veel gezondheid, liefde en veel creativiteit toe wensen voor het jaar 2010. Vandaag was alweer de eerste werkdag van het jaar en ik moet zeggen dat het helemaal niet tegenviel. Naomi had ook wel weer zin om naar haar klasgenootjes te gaan. Gelukkig maar, want het is toch altijd vervelend als ze niet graag naar school gaan. Gisteren hebben we nog lekker in het park gewandeld. Heerlijk het zonnetje met een mooi winters landschap.

Vanmiddag was ik vrij, dus ik ben even lekker op stap geweest. We wilden een nieuwe kapstok hebben en die heb ik gevonden bij IKEA. Ook heb ik nog wat andere hebbedingentjes gekocht.
Daarna nog even naar het tuincentrum voor wat nieuwe planten. Ook wilde ik graag nog een palm voor in de gang. Als de gang klaar is, zal ik het jullie laten zien.

2 opmerkingen:

Maan zei

Voor jullie ook nog de beste wensen voor 2010!!
Wat fijn dat Naomi wel gewoon weer naar school wilde zeg,hier was het toch wel een klein drama haha,maar nu ze er geweest zijn is het wel weer goed
Leuke kapstok trouwens ;-)

Lenet zei

jij ook een goed en creatief nieuwjaar.