Lilypie Kids Birthday tickers

dinsdag 26 januari 2010

Optreden...

Vandaag had Naomi een optreden op school ter gelegenheid van de opening van het theater op school. Alle klassen hadden een stukje ingestudeerd met behulp van een teatergroep. Ieder optreden verbeelde een avontuur op een spannende plek. Voor Naomi d'r klas was dit Amerika met de Indianen. Omdat niet alle klassen tegelijk konden optreden, werd het verspreid over de hele week. Alle optredens vertellen daarbij 1 groot verhaal van begin tot eind met de titel: "De zoektocht naar het amulet van Fortuna". Naomi zat helemaal in haar rol en ik was natuurlijk beretrots op haar...

4 opmerkingen:

Romy zei

Dat ziet er geweldig uit! Net een echte indiaan. Leuk idee van de school om zo het theater te openen.

Daantje zei

Hoi Selma,

Je hebt een hele leuke pagina en bezoek hem de laatste dagen vaker. Ik heb een vraagje, sinds drie dagen heb ik ook een weblog en nu vraag ik me af of anderen hem kunnen lezen. Mijn weblog is Daantje en in mijn beschrijving staat dat ik 2 dochters heb Rachel en Jill. Zou je s.v.p. eens kunnen kijken of je hem kunt lezen. Is deze ook door iedereen op internet te lezen of moet je dan eerst inloggen op deze pagina .

Hoor graag van je , groetjes Daantje( Danielle)

saffiertje zei

dat as vast een trotse mama die keek! Leuk hoor zo'n voorstelling.
De kids bij ons op school doen vaker een stukje of dansje... Jenaplan onderwijs hoort een weeksluiting en opening bij. bij de weeksluiting mogen ouders ook regelmatif kijken. Emma deed laatst een dansje met wat klasgenootjes, geweldig!

groetjes Miranda

Kitty zei

Stoer hoor een indianendochter! En wat leuk dat ze er een soort vervolgverhaal van gemaakt hebben.