Lilypie Kids Birthday tickers

zondag 25 maart 2007

Vrolijk Pasen....

Ondanks dat het nog twee weken duurt, ben ik al in Paas stemming. Bij AH een leuk boekje (Creatief Idee) gekocht met paas-knutsels. Staan leuke raamdecoraties in. Ben gelijk aan de slag gegaan. Ik heb de knutsel alleen niet voor het raam gehangen maar aan de voordeur.



Mijn 8x8 album wil nog niet echt lukken. Ik zit nog steeds op page-protectors te wachten, maar die zijn moeilijk verkrijgbaar. Dan maar proberen om ze zelf te maken.

Gisteren waren mijn schoonzus, zwager en neefje op visite en toen heb ik nog een leuke handafdruk gemaakt van mijn neefje. Naomi wilde het ook gelijk, maar we hebben al zoveel handafdrukken van haar. Dus nu maar een voetafdruk gemaakt. Weer eens wat anders...


Heb ook nog leuke Dimensionaal Foam Stickers gekocht bij Zeeman. Met dieren van de kinderboerdeij, dierentuin, kapoentjes en bijen. Bracht me gelijk weer op ideeën voor het scrappen. Nu nog alle foto's bijbestellen....

1 opmerking:

saffiertje zei

He, leuk die voordeur hanger Selma!