Lilypie Kids Birthday tickers

vrijdag 4 juli 2008

My InnerJournal Challenge # 4...

De opdracht was : hope...

Deze opdracht was wel even moeilijk voor mij...Niet zozeer de opdracht zelf, maar de foto.
De periode dat Naomi in het ziekenhuis lag, heb ik nog niet echt kunnen afsluiten en de foto's daarbij bekijk ik liever (nog) niet.
Het gaat gelukkig nu goed met mij, maar met zo'n opdracht val je toch weer even een klein beetje terug.
Toch heb ik een foto genomen uit die periode, want hoop was het enige wat we hadden.
Ik heb de LO dan ook een beetje simpel gehouden en niet te veel versierd.

Op de journal staat het volgende:
Ons Wondertje
Deze foto is genomen toen Naomi 1½ uur oud was.
Na een zwangerschapsduur van 29 weken kwam Naomi met een keizersnee ter wereld.
De eerste 48 uur was een periode van onzekerheid.
Het enige wat we konden was hopen...
Hopen dat alles goed met haar zou komen.
Inmiddels is ze 4 jaar en een vrolijke, spontane en lieve meid.
En dankbaar dat ze bij ons is...


1 opmerking:

butterfly zei

Heel ontroerend. Knap hoor! Liefs, Marja