Lilypie Kids Birthday tickers

woensdag 30 juli 2008

Wylde Woman Award...

Van Nic ontving ik deze prachtige award. Bedankt daarvoor...
De regels voor deze award zijn:
1. You can give it to one or one hundred or any number in between - it's up to you. Make sure you link to their site in your post.
2. Link back to this blogsite (http://www.tammyvitale.com) so Tammy can go visit all these wonderfull women. And remember the purpose of the award: to send love and acknowledgement to women who brighten your day, teach you new things and live their lives fully with generosity and joy.
Ik geef de Wylde Woman Award aan:

2 opmerkingen:

Essie zei

O, ik sta werkelijk met mijn mond vol tanden. Wat een ongelofelijk lief gebaar om de award aan mij te geven.
Dank je wel, je bent een schat!

Liefs, es

saffiertje zei

Hallo selma, bedankt voor deze mooie aword... Ik kwam terg van vakantie en zie je berichtje. Nu ben jij leker op vakantie aan het genieten en..aan het scrappen. He ik gelukkig ook weer tijd voor gehad!!! Mijn post zie je vanzelf wel.

Hier alles goed we zijn safe and sound weer terug gekomen.
Heerlijke vakantie gehad, laat de post wel zien...

knuffel van mij!