Lilypie Kids Birthday tickers

vrijdag 18 juli 2008

My InnerJournal Challenge # 5...

De opdracht voor deze keer was : Father...


Mijn vader is alles voor me...
Niet alleen uiterlijk lijken we op elkaar, maar ook ons karakter en we hebben dezelfde humor.
Hij zou het dan ook niet leuk vinden om met zijn hoofd op mijn blog te staan, dus vandaar dat zijn gezicht een beetje is weggevaagd.
Het overhemd heb ik zelf gevouwen.
Het is een idee uit het tijdschrift : PaperCraft Inspirations (06-2008).
Waar ik ook mijn ribbonflowers uit heb (zie 04-06-2008).

3 opmerkingen:

butterfly zei

Ja een vader om trots op te zijn !

Tessa Tegendraads zei

ik heb je tussen mijn favo-blog lijst gezet op mijn site, vind je wel oke toch??

XX Tessa

Essie zei

Wat een geweldige LO en wat een leuk idee om een hemdje te vouwen. Ziet er leuk uit en past goed bij de rest van de LO

Liefs, es