Lilypie Kids Birthday tickers

zaterdag 17 januari 2009

ABC Book 2009...

Dit jaar wil ik aan een nieuwe challenge beginnen die ikzelf bedacht heb: iedere twee weken een letter uit het alfabet nemen en daardan een LO mee maken over een gebeurtenis of iets wat ik heb meegemaakt. De eerste letter is, natuurlijk, de A. Wie kent het niet : afvallen! Ook dit jaar is mijn goede voornemen om mijn streefgewicht te bereiken. Maar of het lukt....

Toevallig gingen we afgelopen zondag naar Blijdorp. De dierentuin bij ons in de stad. Daardoor kon ik deze LO maken voor de letter B...

Photobucket

2 opmerkingen:

Tessa Tegendraads zei

Wat een leuk idee!! Enne... succes met afvallen he ;0)

Groetjes van Tessa

Romy zei

Echt een leuk idee! Het ziet er al erg mooi uit. En inderdaad succes met afvallen:)