Lilypie Kids Birthday tickers

dinsdag 20 januari 2009

Nog meer LO's...

Ik had aan het begin van het jaar het goede voornemen om iedere maand 2 LO's te maken. Dat was mijn doel...Nu heb ik al 4 LO's gemaakt in één maand. Geloof dat ik mijn scrapmojo weer terug heb!!! De eerste LO is van een dagje Madurodam. De tweede LO is van de meiden uit de straat tijdens de straatbarbecue in augustus vorig jaar. En de laatste LO is van de K3 show in Leiden. Als ik zo door ga dan moet ik mijn doel maar aanpassen...

Photobucket

4 opmerkingen:

butterfly zei

Nog gefeliciteerd met je vader. Zie je ws zaterdag wel. Je bent lekker bezig met al je LO's. Ze zien er geweldig uit!Fijn zoveel inspiratie. Het kost mij nu nog even teveel moeite.groetjes Marja

Anoniem zei

erg mooi!
heb jou linkie ook even toegevoegd
groetjes sam

Tessa Tegendraads zei

... je bent weer lekker aan het scrappen geweest, erg leuk allemaal!!

Groetjes van Tessa

Romy zei

Zo, hebt je scrapmojo zeker weten weer terug. Je lay-outs zien er allemaal erg mooi uit. En vooral die foto's in Madurodam zijn mooi. Naomi ziet er echt uit als een dametje:)

P.S. Dat ticket was een doorzichtig embellishment van Maya Road. Deze zijn in kleine setjes te koop bij Made By Maly:)