Lilypie Kids Birthday tickers

maandag 12 januari 2009

Me and my Girl...

Gisteren zijn we (mijn ouders, Naomi en ik) naar Diergaarde Blijdorp geweest. Het was een zonnige, maar koude dag. Desondanks was het een hele gezellige dag. De meeste dieren zaten in hun hokken, maar daardoor kon je wel beter zien. De leeuwen waren nu echt heel dicht bij. Mijn vader maakte deze foto van ons tweeën toen we om een hoekje keken in de ijsberengrot. Ik vind het zelf een hele leuke foto van me and my girl...



Photobucket

4 opmerkingen:

Romy zei

Dat is inderdaad een prachtige foto. Maar de andere foto's zijn ook erg mooi. Ik ben benieuwd wat je ervan gaat scrappen:)

Tessa Tegendraads zei

Heerlijke foto's joh!! En dat was vast een leuke dag.

XX Tessa

nora zei

Leuke foto's Selma.Groetjes Nora

butterfly zei

Inderdaad leuke foto's. Gezellig zo samen met opa n oma op stap.Groetjes van Marja