Lilypie Kids Birthday tickers

donderdag 29 januari 2009

When I was Three...

Het heeft even geduurd voordat deze LO af was. Het idee ontstond zondagavond op bed. Maandagavond had ik alle foto's uitgezocht, geprint en uitgesneden, maar kreeg die nacht ontzettende kiespijn. Dus dinsdag heb ik op mijn werk maar mijn verstandskies laten trekken. Je begrijpt...ik had dus dinsdagavond geen zin om te scrappen. Gisteravond heb ik de LO dan eindelijk kunnen afmaken. De foto's zijn van Naomi toen ze 3 jaar oud was...

Photobucket

3 opmerkingen:

Tessa Tegendraads zei

Wat een super leuk Lo-tje weer, ik hou wel van die zete kleurtjes!!

Tessa

Anoniem zei

staat een award op je te wachten op me blog :) xx Tamara

Romy zei

Wat een leuke lay-out! Lekker fleurig en een mooie manier om veel foto's op één lay-out te verwerken:)