Lilypie Kids Birthday tickers

zaterdag 31 januari 2009

Getagged...

Ik ben getaaged door Romy. Hartstikke bedankt daarvoor.

De regels zijn als volgt: Ga naar de map waar je jouw foto's bewaart op je computer.Ga dan naar het 6e mapje en pak hier de 6e foto.Zet deze foto op je blog en vertel wat het verhaal rondom deze foto is. Tag hierna 6 personen en vraag hun om hetzelfde te doen. Laat een berichtje op hun blog achter of stuur ze een emailtje om ze te laten weten dat jij ze hebt gekozen.

Deze foto is van juni 2005. Dus alweer een tijd geleden. We waren met mijn schoonfamilie een midweek in vakantiepark Het Vennenbos en toen zijn we een dagje naar Dierenrijk Europa gegaan. Naomi is op deze foto zogenaamd aan het bellen met haar knuffelbanaan...

Ik tag de volgende personen:
Miranda * Marja * Tamara * Samantha * Nancy * Ria
Photobucket

2 opmerkingen:

Romy zei

Wat een lieve foto! Naomi heeft nog precies dezelfde blik in haar ogen, als op die foto. En heel schattig die knuffelbanaan:)

~Nancy~ zei

Hi Selma! Bedankt voor de tag! toevallig heb ik hem vorige week ook op mijn blog gedaan.. er kwam een hele grappige foto uit van toen ik klein was.. haha!!! Nogmaals bedankt en een fijn week!! XX